divendres, 14 de setembre del 2012

Primer Projecte gràcies a Ravelry

Fa unes setmanes vaig anar a Llanàrium buscant unes troques de cotó i allà em van rebre la Laia, la Núria i la Mireia. La Laia, n'és la propietària i la Núria i la Mireia hi eren perquè era dimecres i els dimecres es reuneixen les i els Teixicòmanes.

Em vaig quedar una bona estona allà amb elles, començant un dels moneders vintage i xerrant amb elles de tot el que sabien del ganxet i punt, evidentment moooolt més que no pas jo. I una d'aquestes coses que jo sabia, però que no havia investigat gens, era el Ravelry.

Ravelry és una xarxa social de maniacs del ganxet i el punt i on, entre altres moltes coses, pots trobar patrons, molts d'ells gratuïts, pels teus projectes de ganxet i mitja. Així que després d'investigar una mica, i com que tenia ganes de fer alguna cosa - més complicada que un gorro de ganxet - amb unes llanes que havia comprat feia quasi un any a All You Knit is Love, vaig anar a parar al bell mig del món dels XALS!!

He començat amb un patró de la Mia Rinde, Fylleryd, que podeu trobar aquí.

Encara no el tinc acabat, però porto tres setmanes com un boig sense parar de teixir.



quan l'acabi us en posaré les fotografies!!

4 comentaris:

  1. Doncs vinga, a veure quan l'acabes, que ja tinc ganes de veure com et queda :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jaja!! Aquest dimecres sí que sí!! tinc ganes de venir, però sempre ha passat alguna cosa, i com que d'aquí a dos setmanes marxo de Barcelona i d'aquí a un mes m'en vaig cap a Sudamèrica ja no hi ha més opcions! Aquest dimecres al Llanàrium!

      Elimina
  2. Ja ho tinc i és preciòs!!!....

    ResponElimina

Ei! ens encantarà llegir el que tu en penses!